Stránky

Po dlouhatánské odmlce pár změn u nás ... jinak u nás vše při starém, na stroj jsem ani nesáhla, takovej jsem lump. 
Asi zase budu muset odjet do Palčic, abych něco spíchla. 
ÚPLNĚ SE STYDÍM, VÍM, ŽE JSEM DOSTALA NĚJAKÁ KRÁSNÁ OCENĚNÍ,
 ale já hrůza hrůzná neměla vůbec čas nastudovat, jak v těchto situacích postupovat, krom toho, že samozřejmě velice a strašně moc děkuji, to se ví. Napravím to, zjistím někde, co se sluší a patří. Fakt se omlouvám, ale jak je někde návod, zkouším se ho většinou obejít. Já vím, já vím ... pár facek si dám sama.












31 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji, Míšo ... rychle jsem nakoukla ... v práci (pšššt...) a na tvé růžové království nemám ... krása.

      Vymazat
  2. Jéé, ráda jsem zašla na čumandu :-) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ahojky, panenko ... a kdyby ses zakoukala pozorně, tak objevíš, kde mám vystavenou pohlednici od Tebe. Ale jelikož ji sotva vidím i já a to vím, kde je, nebudu Tě zkoušet :-)ať se daří a jde Ti všechno pořád tak pěkně od ruky.

      Vymazat
    2. Jé tak to jsi mě potěšila, že pro ni máš místečko :-)

      Vymazat
  3. teda to vypadá naprosto kouzelně - mohla bys být bytová designerka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muhehe, Leni ... to jsi mě rozesmála ... ale moc děkuji za komentář.

      Vymazat
  4. No hurááá!!! Už jsem se bála, že jsi to úplně zapíchla. Opět krása. Tak jen tajně doufám, že nás nenecháš zas rok ladem :-)))).
    Jinak já jsem konečně také zprovoznila blog. Po strašně dlouhé době od založení. Taky se mi nechce moc studovat návody, takže pokus - omyl.
    Měj se moc hezky a těším se na další příspěvek!!!
    E.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooojky, zdravím objímám do dály. Budiš Ti odpuštěno, je mi jasné, že i tak nezahálíš :-) My jsme pořád ve fázi bílých prázdných stěn, nechceš přijet? Hnědá se moc povedla. Tak přeju, ať se daří i dále M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ježkove oči žena drahá, kde sa túlaš??? Už mi bolo smutno za Tvojimi fotkami:-) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Teda NIki na hnědá se fakt povedla!!!! jsi úžasná..je to nádherné pokoukáníčko....

    OdpovědětVymazat
  8. pěkně zdravím, Niky, konečně ses zase objevila! díky i za návštěvu u mne. u vás je to vždy tak krásné... moje milovaná bílá...
    s těmi oceněními bych se nestresovala, já taky nezvládám posílat je dál a dodržovat všechna pravidla. a dostala jsi je pro radost, ne pro starost.
    doufám, že u vás je vše v pořádku, u nás ano. opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  9. miluju hnědou holka ... ;-) ... zdravím Tě ...

    OdpovědětVymazat
  10. No neke! Ona žije!
    Já vždycky na svém blogu sjela až dolů....Ne, nic nového...asi už to zapíchla..hm..škoda...
    Ženská, polepši se! Aspoň jednou za měsíc jednu fotku...prosím... :o)
    A jak se jinak máte? :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni to je teda krásné bydleníčko:)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikolko, moc tě zdravím a jsem ráda, že jsem našla tvůj blog. Prosím nakukni na můj blog je tam pro tebe ocenění. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  13. Nikol, máš u mě na blogu ocenění, vyzvedni si je, prosím! Pohodový den! Pája

    OdpovědětVymazat
  14. Nikolko, máš krásný blog,moc se mi líbilo u tebe na návštěvě.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den Písečando, je to Písek jižní Čechy?
    Jsem také z Písku - jižní Čechy, krásný blog, a super reci zvířátka.

    Také bloguji- začátečnice, ale nejde se mi k vám přidat :(
    Můj blog je http://marcella7.blogspot.cz/

    s pozdravem Marcela

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Nikass. Nějak jsi mi lezla v minulém týdnu do hlavy, tak zdravím.
    Taky miluju hnědou, proto chválím a chválím.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky! Ta hnědá vypadá s bílou úžasně. Přeji hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  18. No jo, už není tolik času, že? Z mmb jsi úplně zmizela, ale koukám tady ještě občas něco přibude ;-) Zdravím z Tábora :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Bude zase někdy příspěvek? Už dlouho jsem na tebe nikde na netu nenarazila :-/

    OdpovědětVymazat
  20. mám obrovskou radost! před několika měsíci jsem narazila na tento blog a pak ho marně hledala a teď náhodou našla!

    OdpovědětVymazat
  21. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat